top of page

Adventskalenders 2017

Het is eindelijk weer zover! De dagen worden langzaam aan korter en de nachten langer. Het wordt sneller donker. Het wordt kouder, we kruipen 's avonds onder onze dekentjes met een kop warme chocolademelk, we trekken onze dikke sweater aan,... Voor je het weet is het weer winter en kunnen we aftellen naar de feestdagen.


Kerstmis is altijd al mijn favoriete feest geweest. Ik kijk er dan ook echt wel elk jaar weer naar uit! En ja net zoals vorig jaar hoort daar natuurlijk een adventskalender bij! Nee, niet zo eentje die jullie nu in je hoofd hebben. Geen chocolaatjes, die zijn voor bij sinterklaas, maar wel vol met beauty en verzorgingsproducten. Elke dag een deurtje opendoen en een verrassing krijgen, geef nou toe dat is toch gewoon fantastisch. Ik krijg al een lach op mijn gezicht alleen al als ik er aan denk.


Er is natuurlijk een breed assortiment aan adventskalenders. Helaas zijn er velen niet in België verkrijgbaar, maar je kan ze dan wel bestellen via de websites online. Sommige kalenders zijn al te koop, sommige komen pas in oktober of november in de winkels te liggen. Dus nog eventjes geduld en het feest kan beginnen! Word je net als mij al helemaal zot van het idee, lees dan zeker verder.


1. THE RITUAL OF ADVENTSKALENDER DELUXE ---- EXCLUSIEVE ADVENTSKALENDER

Rituals komt dit jaar met 2 super mooi ogende adventskalenders. De deluxe versie vind ik super bijzonder. Het is echt een 3D kerstboom waarin pakjes hangen waarin de producten zitten. Terwijl de exclusieve variant een doos is die er je kan openvouwen tot kerstboom en waarin de producten dan achter een deurtje zitten. Het kerstverhaal komt bij deze kalenders ook echt tot leven. Er zitten 4 exclusieve adventskaarsjes tussen de cadeaus. Zoals de traditie zegt, kan je elke zondag voor kerst een kaarsje branden om aan te geven dat de advent is begonnen. Bonus, je komt helemaal in kerstsfeer door de heerlijke geur van de kaarsjes. Als je ze koopt zijn ze trouwens ook prachtig verpakt in een bijpassende geschenkdoos, die met een strik wordt vastgemaakt. Bij de deluxe adventskalender krijg je voor €79,50 producten t.w.v. €140,00. Bij de exclusieve adventskalender krijg je voor €59,50 producten t.w.v. €115,00. Deze kalenders zijn nu al te verkrijgen.



2. ADVENTSKALENDER 24 DAYS OF BEAUTY ---ADVENTSKALENDER 25 DAYS OF GAME CHANGING ADVENT- URES

2 verschillende advendskalenders, zoveel brengt The Body Shop er dit jaar uit. Geen gebrek aan keus als je fan bent van hun producten. Ze zien er ongeveer wel hetzelfde uit, enkel de kleuren verschillen en natuurlijk de producten en de prijs. De roos/paarse versie kost €55,00. De groene versie kost €85,00. Voor elk budget is er dus wel een kalender te verkrijgen. De groene versie heeft ook nog een klein extraatje. Achter de deurtjes zitten namelijk nog andere verrassingen verstopt. Elke dag begint met een leuke activiteit en de kalender veranderd na het openen van vakje 25 in een quiz die je met kerst ken spelen! Echt top vind ik dit! De roze versie is voorlopig nog niet verkrijgbaar, de groene kan je al kopen in de winkels en online.

3. L'OCCITANE KLASSIEKE ADVENTSKALENDER ---- L'OCCITANE PREMIUM ADVENTSKALENDER

Net zoals de vorige 2 merken, komt ook L'Occitane met 2 adventskalenders. Er is hier ook weer een duurdere en goedkopere variant, dus voor elk wat wils. Op de klassieke adventskalender zie je een illustratrice van Kanako van een charmant dorp dat zich in een gezellige kerstsfeer waant! Op de achtergrond: het dorpsplein, een kinderkoor, een kerstboom, een olijfboom, een luchtballon, … De premium variant ziet er chiquer uit. het is een ladekastje, waar in elke lade een verrassing zit. Bij iedere geopende lade onthult zich aan de achterzijde een tekening, die u aanzet om verder te blijven dromen. De klassieke variant is verkrijgbaar voor de prijs van €49,00, waarvoor je producten t.w.v €84,00 krijgt. De premium variant is verkrijgbaar voor de prijs van €99,00, waarvoor je producten t.w.v €131,00 krijgt.



4. ESSENCE ADVENTSKALENDER

Wat een topper! De nieuwste adventskalender van essence! budgetproof en je krijgt er dan nog kwaliteit voor terug! Er zit niet enkel make-up bij maar ook nagelakjes en nog vele andere dingen. Ik ben er zeker van dat hij de winkel snel zal uitvliegen. De kalender kost €24,99 en is vanaf half oktober 2017 te koop in de Kruidvat.


5. LOOKFANTASTIC ADVENT CALENDAR

Mijn absolute favoriet! Als ik je één van deze kalenders kan aanraden is het wel deze. Oké, ik geef toe hij is een beetje aan de dure kant, maar je krijgt dan ook de producten voor 1/3 van de prijs. Het pluspunt is ook dat de producten niet allemaal van hetzelfde merk zijn, een beetje afwisseling dus! Elk product zit in één van de lades in de doos in een klein doosje.Hij is denk ik één van de meest gewilde adventskalenders, die steeds meteen uitverkocht zijn. Als je er één wilt, zou ik zeggen pre-order hem nu al op de website, dan ben je zeker dat je er één hebt. Mijne is alvast gepre-ordered. De kalender ziet er ook heel mooi uit met de bosversieringen, echt prachtig. De kalender kost €104,45 en je krijgt producten t.w.v. ongeveer €300,00. Nogmaals, echt een top deal!



6. CIATE MINI MANI MONTH CALENDAR 2017

Voor de nagellak fans is deze adventskalender diegene om te kopen.Met deze kalender kom je het hele jaar toe met je lakjes en hoef je er zeker geen bij te kopen. 24 verassingen, waarvan de meeste allemaal gewone lakjes zijn en sommige een verzorgende of basislak en natuurlijk ook nog het schattige vijltje. Deze kalender kan je verkrijgen voor de prijs van €60,00. Ik vermoed dat hij verkrijgbaar is op hun website vanaf 5 oktober, maar vindt er tot nu toe niet zoveel informatie over terug. Als ik meer informatie heb laat ik het zeker weten.



7. JO MALONE ADVENTSKALENDER 2017

Ik denk persoonlijk dat dit de duurste adventskalender is die ik al ooit heb gezien. Als je deze topper van een kalender wilt, zal je maar liefst €360,00 moeten betalen. Tuurlijk zijn de producten die je krijgt wel van topkwaliteit. In de lades van dit kleurrijke appartementsgebouw vind je heerlijke geurkaarsen en vele kleine flesjes van hun colognes, colognes intense en mini's van hun beautyproducten. Of het nou echt de beste deal is die je kan doen met een adventskalender dat weet ik niet. Voor die grote som geld, zou ik toch wat anders kopen. Tot hier heb ik nog geen informatie over waar en wanneer de kalender te koop zal zijn, maar ik vermoed dat het binnenkort wel te verkrijgen is op hun website.

8. CHARLOTTE TILBURY NAUGHTY AND NICE MAGIC BOX ADVENTSKALENDER

Geen 24 maar slechts 12 verassingen bij deze kalender, maar dat wil niet zeggen dat hij slechter is dan de rest! Oké ja, je mag een paar keer minder een verassing uitpakken, maar je krijgt hier ook het wel waarde voor je geld. Je krijgt namelijk 4 full-size en 8 travel-size producten van de collectie voor de prijs van €195,00. Vanaf 12 oktober is deze kalender te koop via hun website online.

9. BABOR ADVENTSKALENDER

Deze kalender is een beetje anders dan de andere. Hij zit namelijk vol met ampullen van intensieve huidverzorging. Iedere dag open je een vakje en breng de inhoud van de ampul aan op je huid, ze zijn prima op elkaar afgestemd, zo heb je met kerst met een stralende huid. Geen andere producten te vinden in deze kalender, enkel de ampullen. Je kan deze kalender kopen voor een prijs van €69,00. Je kan deze nu al verkrijgen via de site.



10. SLEEK ADVENTSKALENDER

Dit jaar komt het merk sleek ook met een adventskalender. Hij zal 25 mini producten bevatten waarmee je een complete look kan creëren. Wat een geweldig idee is dat! Ik vind het echt een aanrader! Vanaf half november zal hij verkrijgbaar zijn in de winkels van di en ici paris xl. De kalenders zal €79,95 kosten.

11. KIEHL'S ADVENTSKALENDER

Mijn favoriete merk vanwege hun fantastische skincare producten! Die geweldige producten en kerstmis gecombineerd in één kalender is gewoon de BOM! Echt super! Eerlijk waar ik heb getwijfeld om deze te kopen. De kalender zit gevuld met 22 mini producten en 2 full-size producten. De beroemde Midnight Recovery Serum is hier ook aanwezig! bonus! Je kan echt alle producten eens uittesten om te zien welke nou fijn zijn voor jou huid en zo een eigen skincare routine samenstellen. De kalender word ergens midden oktober verwacht voor de prijs van €49,95 op hun website en in de winkel.


zoeken bij tags
  • Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon

Saskia from the blog

bottom of page