top of page

Everything everything ♥️

Deze zomervakantie moest ik naar de cinema, want ik had namelijk een ugc pasje gekregen en het vervalde op 1 september. Het probleem was, ik vond maar geen film die mij aansprak dus begon het klokje te tikken. Elke week kijken of er een leuke film was uitgekomen en elke keer weer teleurgesteld zijn omdat het allemaal films zijn die je niet interesseren. Het was frustrerend! Maar uiteindelijk moest ik dan toch een film gaan kiezen, anders was het pasje voor niets gekocht en dat zou ik nou toch ook wel een beetje zonde vinden. Ik bekeek dan toch nog eens welk aanbod er was besloot dan om de film everything everything te gaan kijken, waarbij ik totaal geen verwachtingen had en uiteindelijk uitdraaide tot de mooiste film die ik ooit al heb gezien.

De inhoud van de film daar ga ik je niet te veel mee lastig vallen, als je benieuwd bent naar de film vind ik dat je het recht hebt om hem zelf te kijken en niet dat hij wordt verklapt in en post online. Een korte beschrijving zonder enige spoilers ga ik je natuurlijk wel geven, anders heb je namelijk geen enkel idee waarover de film gaat. En ik garandeer je, het is echt een topper! Korte preview: De 18 jarige Madeline “Maddy” Whittier lijdt aan het Boy in the bubble-syndroom wat haar dwingt om steeds in een steriele omgeving te verblijven en dus thuis te zitten. Haar wereld bestaat uit haar moeder, haar verpleegkundige en haar geliefde boeken. Wanneer een nieuwe buurjongen naast haar komt wonen ontwikkelen de 2 een relatie via digitale communicatie.

Nou dat was dus in het heel kort een beetje waar de film over gaat en eigelijk ik geef toe dat als je het zo leest, dat het dan niet bepaald spannend klinkt. Maar een film hoeft dat natuurlijk niet altijd te zijn! Deze film is zo puur en betekenisvol dat hij echt mijn hart heeft gestolen!

Kan je me nu geloven als ik zeg dat ik het boek nog niet heb gelezen. Erg toch hee! Het wordt toch wel eens dringend tijd dat ik daaraan begin vind je nou ook niet 😂. Hij staat op mijn lijstje van te lezen boeken maar het is nog steeds niet van gekomen. Ik ben wel heel erg benieuwd naar de versie van de boek, want meestal hou ik er niet echt van om een boek te lezen nadat ik de film heb gezien. Voor veel mensen klinkt het misschien raar, maar ik lees de boek voor ik de film kijk. Ik vind het nu eenmaal leuker zo.

Ik ben echt heel benieuwd naar wat jullie favoriete film is en laat het me zeker weten in de comments. Owh ja, laat me ook zeker weten wat jullie vonden van everything everything en of jullie de boek hebben gelezen!

zoeken bij tags
  • Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon

Saskia from the blog

bottom of page