top of page

Essence fresh click & go nails

Nagels, ik ben er zo slecht mee. Ik kan er maar niet van afblijven als ik me verveel of als ik zenuwen heb. Een nagelbijter kan je me nu niet echt noemen maar ik pruts er altijd aan, geen idee hoe men zo iemand noemt . Elke keer opnieuw zeg ik tegen mezelf, Saskia nu is het gedaan je gaat ermee stoppen, maar het is jammer genoeg dus nog nooit gelukt. Misschien eens enkele dagen maar dat zal dan ook het toppunt zijn geweest . Vorige week was ik het echt beu om met zulke lelijke nagels rond te lopen. Ik schaam me er echt voor. Iedereen loopt met zulke mooie lange gelakte nagels rond, terwijl mijne bijna nooit gelakt zijn, want als ik ze lak is de nagellak er gegarandeerd de volgende dag al afgekrabd. Echt vreselijk! Dus besloot ik om valse nagels te kopen. Ik ging eens lang bij Kruidvat, waar ze toch voor een goede prijs kwaliteit aanbieden en vond er deze nagels van essence. De Essence fresh click & go nails.



Op het eerste zicht dacht ik dat ze er super schattig uitzagen en dat ze redelijk klein waren. Maar dat klein zijn was echt wel onderschat! Want als ik ze uit het doosje haalde en vergeleek met mijn eigen nagels dacht ik echt wow deze nagels zijn eens zo lang als de mijne! Dat was echt wel een onverwacht, maar ik was wel onder de indruk in de goede zin. Mijn eerste indruk was echt heel positief. Ik keek er echt naar uit om ze te gaan uittesten. Als je het doosje opent zitten er in totaal 12 nagels in, die 6 verschillende groottes hebben, zo kan je de nagels kiezen naar de grootte van jou eigen nagels en blijven er dus nog 2 over op het eind. Elke mens heeft een andere vorm van nagels waardoor er dus wel meerdere moeten inzitten. Alleen vond ik het wel jammer dat er niet nog een paar nagels bij waren die iets breder waren, want voor mijn duim was de grootste namelijk net iets te smal.



Zelf had ik nog nooit valse nagels uitgeprobeerd, maar uit verhalen van vriendinnen die er wel al ervaring mee hadden, had ik vermoed dat deze nagels geplakt moesten worden met lijm die er bij verpakt zat, maar dat was dus niet het geval. Het zijn namelijk plaknagels. Ze hebben een hele speciale manier van aanbrengen. Op de nagels zit namelijk een plaklaagje op de achterkant, zodat je ze makkelijk en snel op je nagels kan plakken zonder enig gedoe met lijm. Je krijgt dus op een hele korte tijd super mooie en lange nagels.



Wanneer ik dit doorhad was ik er echt van overtuigd. Ik dacht dat het de beste uitvinding ooit was en dat ik vanaf nu niet meer zonder zulke nagels door het leven zou kunnen gaan. Maar dat draaide jammer genoeg een beetje anders uit dan verwacht. Ik moet toegeven dat op het eerste zicht wanneer je ze hebt aangebracht, dat ze super mooi zijn en goed blijven zitten. Mijn eerste indruk was dus echt wel heel positief. Ik vond ze wel net iets te lang, dus heb ik ze wel bijgevijld. Dat ging ook allemaal heel vlot en makkelijk, dus nog een positief puntje erbij . Alleen maar goede dingen zal je nu denken, maar nu komen de slechte punten. Na de eerste indruk die super positief was, werd het enkel slechter en slechter. Na enkele uurtjes werd de lijm op de achterkant een harde blok en kwamen de nagels één voor één los. Een mooi zicht is dat natuurlijk niet echt, om zo met een paar nepnagels rond te lopen. En eens ze eraf zijn, plakken ze wel nog, maar blijven zitten doen ze niet meer. Het enige wat er toen dan opzat, was ze eraf halen. Op de doos las ik dat je dit best deed met warm water en zeep, maar doordat ze allemaal zo los zaten kon je ze er gewoon aftrekken zonder enige beschadiging van je nagel. Conclusie: * Mooie lange verzorgde nagels * Snel en makkelijk in gebruik * Gaan er heel snel af waardoor ze enkel bruikbaar zijn als je enkele uurtjes deftige nagels nodig hebt * Zitten niet stevig Ik zou deze nagels enkel nog kopen als ik heel snel mooie en verzorgde nagels moet hebben voor bijvoorbeeld een afspraak of een feestje en je geen tijd meer hebt om je nagels te lakken of nepnagels met echte lijm aan te brengen. Je kan deze Essence fresh click & go nails verkrijgen bij Kruidvat voor € 2.99

zoeken bij tags
  • Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon

Saskia from the blog

bottom of page