top of page

illamasqua lava lips marbled lipstick vixen

Het is eindelijk december. Nog 24 dagen en het is Kerstmis, dat betekent dus ook dat de adventsperiode en het aftellen is begonnen. Een adventskalender kan hierbij natuurlijk niet ontbreken. De meeste van jullie zullen de old-school kalenders wel kennen waarbij je elke dag een vakje opent en er een chocolaatje uit neemt. Natuurlijk zijn deze ook fijn, maar tegenwoordig komt nu ook elk beautymerk met een adventskalender vol met beautyproducten. Deze vind ik nog veel fijner!


Dit jaar kocht ik de adventskalender van Lookfantastic. Een redelijk prijzige kalender maar echt wel zijn geld waard. Je betaald 104,45 euro en krijgt producten terug met een totale waarde van ongeveer 300 euro. Toch een goede deal vind ik persoonlijk. Jammer genoeg is hij nu niet meer verkrijgbaar. Als je de kalender te pakken wilt krijgen moet je er zo vroeg mogelijk bijzijn en hem het liefst zelfs al reserveren vooraleer hij verkrijgbaar is.


Vandaag is het 1 december. Ik heb er zo lang naar uitgekeken en eindelijk was de tijd aangekomen om het eerste pakje te openen. Elk product is verpakt in een kartonnen doosje met een super toffe print. Op het doosje zelf staat een cijfer op dat de dagen van de advent aanduid, zodat je weet welk pakje je wanneer moet openen. Het product zelf is ook nog ingepakt in een heel dun papiertje. Het ziet er allemaal heel chic uit.

Deze ochtend was het tijd voor pakje nummer 1. Een klein balkvormig doosje dat er verdacht veel uitziet als een lippenstift. Mijn gok was waar. Het was ook echt een lippenstift, namelijk één van illamasqua: Lava Lips Marbled Lipstick in de kleur Vixen. Een merk wat nieuw is voor mij. Altijd leuk want zo leer je weer eens iets nieuw kennen.

De verpakking van de lippenstift zelf is heel erg mooi maar toch simpel. Hij is helemaal zwart en enkel de merknaam staat er langs de zijkant op gedrukt. De kleur van de lippenstift wordt weergegeven op de onderkant van de verpakking met een kleine stikker.


De kleur Vixen is niet felrood maar het is een beetje een mengeling tussen donker rood en bruin, daartussen zit ook nog wit verwerkt en roos in een lava effect. Een kleur die echt heel bijzonder is. Hij is tamelijk donker maar toch draagbaar voor overdag, zeker in de herfst en wintermaanden.


Ik geef toe het is nog maar een eerste indruk, maar ik ben helemaal weg van de lippenstift. De kleur ligt me helemaal, hoewel ik normaal niet zo ben voor donkerdere kleuren. De lippenstift blijft ontzettend goed zitten. Na een maaltijd is er zelfs nog steeds kleur op mijn lippen te bekennen. Een zeker en vaste dikke like.


zoeken bij tags
  • Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon

Saskia from the blog

bottom of page