top of page

christmas wishlist

Het is bijna kerstmis. Daar horen natuurlijk verlanglijstjes en cadeautjes bij! Ik kijk er altijd zo hard naar uit om op kerstmis samen met de familie alle cadeautjes uit te pakken. Het is mijn favoriete tijd van het jaar, uitgezonderd van de koude natuurlijk (hoewel ik een witte kerst wel fijn vind). Ik ga jullie mijn kerstlijstje tonen, misschien inspireert het jullie wel of jullie kunnen natuurlijk ook altijd een cadeautje naar mij sturen (grapje hoor).

Ice watch city watches


Ik ben al een hele lange tijd op zoek naar een mooie horloge die past bij elke outfit. de mijne zijn namelijk allemaal versleten. De horloges van de city collectie van ice watch zijn echt wondermooi! Ze zijn allemaal super mooi, wat het kiezen moeilijk maakt! hieronder zie je enkele van mijn favorieten. Laat me zeker weten welke jij het mooist vindt, zodat ik de keuze kan maken voor kerstmis.

M.A.C Snowball collection

Je kan mij altijd blij maken met make-up. Zeker met make-up van M.A.C . Het is echt één van mijn favoriete make-up merken! Daarom kan de nieuwe collectie van M.A.C speciaal voor de feestdagen niet ontbreken op mijn verlanglijstje! Onder andere de snow ball face bag, de lipstick holiday crush of één van de wondermooie oogschaduws, deze zijn echt allemaal wondermooi! Maar eigenlijk is gewoon alles mooi van deze collecie!

Tickets voor balletvoorstelling


Ballet is mijn hobby en mijn passie. Ik vind het super tof om te doen, maar ook super tof om naar te kijken. Vorig jaar heb ik dit ook gekregen voor kerstmis en ik was hier super blij mee. Ik weet wel niet goed welke voorstellingen er in 2018 nog allemaal gaan aankomen. Maar ik hou heel erg van verrassingen, ik weet niet graag wat ik ga krijgen van iemand. Dan kan je er niet meer naar uitkijken en je afvragen wat je nu gaat krijgen.

Interieurspulletjes


Ik ben helemaal into decoratie en wil mijn kamer helemaal opnieuw decoreren. tot nu toe heb ik al een kerstboom gekocht om een beetje in de sfeer van het jaar te komen. Ook al een schaaltje, een rendier en een geurkaarsje. Zo is nu al een klein deeltje van mijn kamer gedecoreerd, maar er mag nog meer komen.

Album voor polaroid foto's

Voor mijn verjaardag kreeg ik een fujifilm instax mini 9. Maar nu heb ik geen albumpje om mijn foto's in te bewaren. Dit zou ik nog heel graag willen omdat je anders met allemaal losse foto's zit die beschadigd kunnen geraken of kwijt worden gespeeld.

Zo, dit zijn de dingen die ik graag zou hebben voor kerstmis. Laat me zeker weten wat jullie graag zouden willen krijgen voor kerst, want ik ben daar super benieuwd naar!

xoxo

Saskia

zoeken bij tags
  • Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon

Saskia from the blog

bottom of page