top of page

Review: L'Oréal Paris Stylista Sleek Serum

Sleek on fleek! Wie wilt dit nu niet? Vanaf nu kan het ook dankzij één van de nieuwe producten van L'Oréal. L'Oréal bracht enkele weken geleden een nieuwe collectie uit met een hele boel haarproducten. De collectie heeft de naam Stylista gekregen. Stylista is de vrucht van een samenwerking met de grootste Instagram-stijlgoeroes die jou inspireren … Het resultaat is een vernieuwende textuur die zorg draagt voor je haar met een betoverend parfum en 8 Stylista’s voor de 8 grootste trends van het moment!


Eén van de 8 producten stak er voor mij met kop en schouders bovenuit! Ik ben altijd op zoek naar haarproducten die mijn haar minder pluizig en stijl maken, omdat mijn haar heel dik en droog is waardoor het snel gaat pluizen. Het L'Oréal Paris Stylista Sleek Serum voldoet volledig aan deze beschrijving.


L'Oréal belooft dat het product zorgt voor een all-day anti pluis en daarbovenop zou het ook nog eens tot 230° hittebescherming geven bij het gebruik van een stijltang. Het product bevat geen siliconen, wat ik al heel positief vind, en het is ook niet vettig, wat bij de meeste haarolies wel het geval is. Klinkt allemaal heel goed maar is dit dan ook echt waar?


Het L'Oréal Paris Stylista Sleek Serum heeft een hele mooie en aantrekkelijke verpakking door de paarse kleur. Het geeft je echt een beetje de instagramvibes. De flacon waar het product inzit heeft een doorzichtige, paarse kleur zodat je kan zien hoeveel er nog in zit. Het pompje is heel handig, zodat je niet met een volle hand product de dop er moet op draaien en het is dus toch ook een pak hygiënischer zo. Omdat het een pomp is en geen spray, kan je zelf kiezen hoeveel je aanbrengt op welke plaatsen en komt het product ook niet op de hoofdhuid zelf terecht. Het belangrijkste is natuurlijk om zo veel mogelijk product te gebruiken op je lengtes en puntjes van je haren.


Zoals ik al zei hierboven, bevat het serum geen siliconen. Ik ben niet de grootste fan van producten die siliconen bevatten, dus dat vind ik al een heel groot pluspunt. Het serum bevat ook geen alcohol of parabenen. Het bevat wel water, glycerine en castorolie. Natuurlijk ook nog een hele hoop andere ingrediënten. Het serum zelf is waterig met een geur van muskus en de zee, heel erg fris, en voelt helemaal niet aan als een olie. Het is niet vettig en zorgt er dus ook niet voor dat je haar sneller vet gaat worden.


Het pompje is zo afgesteld dat je met 1 pompje meer dan genoeg serum hebt om heel je haren te kunnen verzorgen. Je verdeelt het serum gelijkmatig over vochtig haar met je vingers voordat je het gaat drogen met de haardroger. Wanneer het helemaal droog is, kan je beginnen met het stijlen van je haar met de stijltang. Om tot een optimaal resultaat te komen, neem je nog een keer een pompje van het serum en verdeel je het weer met je vingers over je haar.


Over het algemeen ben ik heel erg tevreden over het product. Ik gebruik het elke dag en ik zie toch wel een grote verandering. Mijn haar ziet er een stuk glanzender en gezond uit dan voordien. Het pluist veel minder en dat is wat het product belooft om te doen. Ik moet zeggen dat ik positief ben verrast door L'Oréal. Ze zijn geslaagd wat dit product betreft. Het heeft me ook heel nieuwsgierig gemaakt naar de andere producten van de Stylista collectie. Laat me weten of jullie ook graag een review zouden willen lezen over één van de andere producten van de collectie.


De L'Oréal Paris Stylista Sleek Serum is te koop bij kruidvat en di voor €6,99


zoeken bij tags
  • Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon

Saskia from the blog

bottom of page